کسل و کار اینترنتی از 0 تا 100
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مرحله ششم: امور مالی خود را تنظیم کنید

می توانید یک شماره شناسه مالیاتی فدرال را از وب سایت خدمات درآمد داخلی دریافت کنید. اگر یک مالک انفرادی یا یک عضو LLC هستید ، می توانید به جای آن از شماره تأمین اجتماعی خود استفاده کنید.

 

همچنین هنگام شروع مشاغل آنلاین باید حساب بانکی کار اینترنتی  را باز کنید و اگر قصد انجام معاملات از طریق وب سایت خود را دارید ، حسابی در Paypal یا سرویس پرداخت آنلاین دیگر.

 

مرحله هفتم: شرایط مالیات فروش و مجوز را درک کنید

اگر چیزهایی را بصورت آنلاین می فروشید ، به احتمال زیاد مجبورید برای معاملات در هر ایالتی که تجارت شما در آن حضور فیزیکی دارد ، مالیات فروش را دریافت و پرداخت کنید. با این حال ، روش ها از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است و بهتر است با بخش مالیات ایالت خود و / یا یک حسابدار تماس بگیرید تا از مسئولیت های خود مطلع شوید.

 

شما باید با شهرستان یا شهرستان خود مشورت کنید تا بفهمید آیا به مجوز تجارت احتیاج دارید یا لازم است یک نام تجاری ساختگی یا DBA ثبت کنید.

 

مرحله 8: وب سایت خود را تنظیم کنید

برای راه اندازی وب سایت خود ، باید میزبانی وب را خریداری کنید ، که معمولاً توسط همان شرکت هایی ارائه می شود که ثبت دامنه را ارائه می دهند. میزبانی وب به وب سایت شما محلی برای زندگی در اینترنت می دهد.

 

خودتان می توانید یک وب سایت راه اندازی کنید ، اما اگر طراح یا توسعه دهنده وب نباشید ، می توانید یک منحنی یادگیری بسیار شیب دار داشته باشید. اگر بودجه دارید ، استخدام یک متخصص را در نظر بگیرید.

 

هنگامی که نام و ساختار تجاری خود را انتخاب کردید ، مدارک اداری را در این کشور ثبت کردید و وب سایت خود را راه اندازی کردید ، آماده ادامه کار با تجارت آنلاین خود هستید. به یاد داشته باشید که اینترنت مکان شلوغی است و شما نمی توانید آرام بنشینید و منتظر باشید تا مشتریان به شما مراجعه کنند. از طریق تبلیغات آنلاین ، رسانه های اجتماعی و تبلیغات دهان به سبک قدیمی به دنبال راه هایی برای تبلیغ فعالانه تجارت خود باشید.





:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 15 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی